Info

Wat was het WGCC?

De WGCC is werkgeversvereniging, belangenbehartiger en kwaliteitskeur voor de facilitaire contactcenterbedrijven in Nederland. De leden van de WGCC combineren ondernemerschap in de outsourcing van klantcontact met maatschappelijk verantwoorde bedrijfsvoering en goed werkgeverschap. Onze activiteiten op dossiers als opleiding en scholing, arbeidsvoorwaarden en zelfregulering dienen de gehele sector ten goede te komen. Samenwerking met collega-verenigingen als VCN en DDMA is daarbij uitgangspunt.

De WGCC…
… verenigt de topspecialisten in klantcontact;
… professionaliseert callcenters via goed ondernemerschap;
… geeft maatschappelijk draagvlak aan telemarketing;
… beschermt de consument tegen ongewenste aanbiedingen;
… bewaakt de arbeidsvoorwaarden van de agents;
… is een vraagbaak voor haar leden;
… is het aanspreekpunt van de sector.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *